سوالات متداول
پرسش و پاسخ ما
سوالات متداول
شرکت چه خدمات پس از فروشی را برای محصولات فروخته شده در نظر گرفته است؟
در صورت بروز مشکل در استفاده از محصولات و خدمات چه بخش یا واحدی از شرکت جواب گوی سوالات من خواهد شد؟
آیا نمایندگیها نیز خدمات پس از فروش ارائه میدهند؟
آیا به جز هزینه محصول هزینه دیگری نیز بابت ارسال پستی باید پرداخت شود؟
ماموریت و اهداف
شركت آذر شهد با پیاده سازی سیستم مدیریت كیفیت بر مبنای استاندارد بین المللیISO 9001:2000 و نیز سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی بر مبنای سیستم تحلیل خطر و كنترل نقاط بحرانی (HACCP) موجبات بهبود مستمر سازمان و رضایت مشتریان خود را فراهم ساخته است.
طراحی و اجرا : وب گستر دیان